woensdag 4 februari 2015

En het gaat over ..

Ik had al veel eerder wat willen schrijven, ik heb zoveel 'blogs' in mijn hoofd, maar ik moet de tijd altijd even vinden om het ook daadwerkelijk 'op te schrijven'.

Spannend hoor, mensen laten mee kijken in je leven, in je gedachten, zo persoonlijk, maar ook weer erg leuk! De hele week heb ik verhalen in mijn hoofd, en nu ben ik er klaar voor.. en poef! Waar zijn mijn verhalen gebleven? Vreemd.. Geen inspiratie vanavond. Jammer jammer!

Wat jullie misschien wel al weten is; ik hou van creativiteit! Van haken, breien, naaien, koken, foto's maken, schilderen, freubelen, nummers schrijven, piano spelen, gitaar spelen, zingen, ooo ik overspoel altijd met idee├źn! Ook ons nieuwe huis inrichten, daar heb ik echt zin in! We zijn nog steeds bezig met de basic dingen, dus over een tijdje kan ik losgaan! Heerlijk! Ik heb er zin in!

Waar ik momenteel mee bezig ben is van alles en nog wat! Ik heb allerlei projecten, van newbornfotografie tot knuffels haken! Echt heel leuk! Ik vind het heerlijk dat ik thuis de ruimte heb om lekker mijn creativiteit daarin kwijt te kunnen! Heerlijk om even tijd voor mezelf te mogen hebben om even lekker iets te maken. Het fijnste? Zonder patroon natuurlijk! Heerlijk gaan zitten en kijken waar het uitkomt. Op mijn Anne's Breihoek blog zet ik wel even wat foto's.

Ik ga toch maar afsluiten voor vanavond! Ik hoop deze week toch wat meer inspiratie te hebben om wat op te schrijven,

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je even reageert! :)